Rozhovor s Gabrielou Mrkvicovou v BusinessTalk

24.1.2020
Smart Network

Smart Network v BusinessTalk

V prosinci roku 2019 měla zakladatelka Podnikatelského klubu Smart Network, Gabriela Mrkvicová, příležitost říct něco o sobě, našem klubu či networkingu v online pořadu člena Davida Rewendy - BusinessTalk.

Co na sebe prozradila, o čem je vlastně networking a jak využít členství v klubu Smart Network na maximum?

To vše a mnohem více se dozvíte ve videu ZDE.

 

logo-3.png

  

Jsi networkerka, moderátorka, ale co cítíš, že jsi víc? Jak jsi se k tomu dostala?

„Dle mého názoru jsem od narození networkerka, aniž bych tehdy věděla, co to znamená. A co vlastně pojem networkerka znamená? Je to někdo, kdo seznamuje a propojuje lidi, ale nemluví o sobě. Když s někým mluvím, napadají mě lidé, se kterými bych mohla dotyčného propojit, seznámit. Máte-li na akci networkerku, nestane se Vám, že by o Vás nikdo z přítomných neslyšel. Jsem tu od toho, aby se o Vás dozvědělo co nejvíce lidí, abych Vás vzájemně seznámila.

Moje první příležitost k moderování nastala na svatbě mé kamarádky, později jsem dostala příležitost k moderování vysokoškolského plesu. Tehdy jsem netušila, že je to můj talent, lidé to objevili dříve než já.

Odstartovala jsem kariéru finanční poradkyně, této práci jsem se věnovala delší dobu a postupně skočila do Podnikatelského klubu. Lidé se začali ptát, proč nedělám moderátorku, proč nedělám networkerku, organizátorku, když mi všechny tyto činnosti tak jdou? Tak jsem začala a odstartovala svůj web .“

 

 GM_transparent_RGB.png

 

Smart Network byl založen v roce 2013, byly tam nějaké rozdíly oproti klubu dnes? Bylo to lehčí než dnes?

„Doba byla jiná, nyní mám více zkušeností. Tehdy měli lidé chuť se potkávat, nebylo tolik příležitostí se setkat a o to více jsme se scházeli. Dnes je toho tolik, že si člověk může vybírat, v tom je to nyní těžší. Ale networking a seznamování lidí tu bylo a bude, tudíž networking bude potřeba vždy.“

 

Klubů jako je Smart Network přibývá, jak rozlišit kvalitu klubů, případně osob, co se tomu věnují?

„Podobných klubů tolik není, je jich maximálně 5. Liší se zaměřením. My jsme takový mix. Nejlepší je přijít na akci a vyzkoušet si, kde se budu cítit dobře. Jestliže chci zakoupit členství, je dobré si zjistit délku fungování na trhu a co mi nabízí vs. cena.“

 

Kolika business akcí se zvládneš sama účastnit za měsíc?

„Pořádáme přibližně 15 business akcí za měsíc v různých městech a na mnoha akcích jsme mediálním partnerem. Dříve jsem se účastnila všech akcí, nyní se účastním tak poloviny. Nemusím tam být, funguje to beze mě, ale ráda se s novými lidmi poznávám, chodím na akce, i když nemusím.“

 

Podnikatelský klub Smart Network pořádá i workshopy, jak tě to napadlo?

„Vše vyšlo z potřeby lidí, chodila jsem na akce a říkala jsem si, že ten člověk je úplně úžasný, kolik toho dokázal, ale nedovede se během té minuty dobře prezentovat. Tak jsem se rozhodla založit workshop Řekni do minuty vše aneb jak správně na networking“. Dříve to bylo pouze o té minutě a pro členy, nyní je to otevřené pro každého a nejen o minutě, ale o všem, co se před a po akci dělá, především o networkingové schůzce. Absolventi workshopu se na akcích mnohem lépe chovají, prezentují a dovedou z dané akce či schůzky více vytěžit.“

 

2K9A8333 (1).jpg

 

Jaké aktivity má člen vyvíjet, aby z členství vytěžil co nejvíce?

„Doporučujeme navštěvovat alespoň 2 akce měsíčně. Pokud člen jede na delší dovolenou, není problém, že se zúčastní jen jedné akce nebo žádné. Ale aby členství mělo význam, je dobré se účastnit minimálně jedné akce měsíčně, ideálně 2 akcí. Členové u nás dostávají tipy, doporučení, děláme s nimi zpětnou vazbu, servis, mají možnost poptávat i online mezi členy.

Máme business rána, business obědy a business večery, každý preferuje jinou akci a já radím vyzkoušet každý typ akce. Ráno Vás to nakopne a večer třeba zůstanete i o hodinu déle, protože už nikam nespěcháte."

 

Dostáváme se k CEO Klubu, můžeš nám to trochu přiblížit?

„Vznikl v lednu roku 2019. Opět se jedná o nápad členů. Vznikl z důvodu, že majitelé nemají čas si dávat po klasické business akci schůzky s 19 lidmi, nechtějí tolik nových kontaktů. Chtěli nějaký VIP klub a pobavit se na úrovni majitel-majitel. Já se dlouho bránila pojmu VIP, nechtěla jsem nikoho rozdělovat na VIP a běžného člena. Rozhodla jsem se tedy založit CEO Klub, kde se schází majitelé firem a mohou si zde sdělovat vše, co by na klasické business akci neřekli. Mohou se zde svěřit s děním ve firmě, mohou zde také poptávat a sdělovat si zde i zákulisní informace. Jedná se o uzavřenou skupinu lidí, kteří podepsali mlčenlivost, je zde 12 stálých členů a tento počet je neměnný. Na výběru členů si zakládám, chci, aby se k sobě hodnotově hodili, pokud takové členy nenajdu, CEO Klub nezačne. Klub je určen pro majitele firem, kteří chtějí expandovat, chtějí se radit, sdílet zkušenosti a chtějí se bavit na úrovni firem. Tito členové mohou posílat své zástupce na klasické business akce Smartu. Máme již druhý CEO Klub v Brně a momentálně rozjíždíme Prahu."

 

Jak vznikla služba osobní networkerky?

„Díky lidem. Bylo mi to přirozené seznamovat lidi. A oni řekli, ať se tomu věnuji.

Networkerka má 3 role:

  • Objedná si mě organizátor akce. Pomáhám pořadateli s networkingem na akci dle jeho požadavků.
  • Objedná si mě jakýkoliv člověk. V takovém případě si vybírám, jestli s tím člověkem chci spolupracovat. Pokud ano, jdu s ním na akci a zajistím, aby se seznámil s co největším počtem účastníků a aby se o něm dozvěděli všichni, i když v té chvíli nestojí zrovna vedle mě.
  • Ozve se mi člověk, který chce konkrétní kontakt. Nazvala jsem to tzv. „službou za tisícovku“. Pro členy to dělám v rámci členství, pro hosta za tisíc korun."

 

Jaký byl rok 2019?

„Stali jsme se členy České asociace franchisingu, není to jednoduché, nezvládne to každý. Jsou tam stanovené podmínky a nám se to podařilo. Natočili jsme mnoho videí, referencí, měnili grafiku, uspořádali velké množství akcí. Tento rok byl neuvěřitelně náročný a dynamický. Někteří tvrdí, že co se uděje za rok ve Smartu se v některých firmách uděje za 5 let.“

 

Otázka na závěr, kdo se může stát majitelem franšízy Smart Network, co má splňovat?

„Natočila jsem k tomu videa (Proč mít franšízu, Jedinečná šance získat franšízu Smart Network), protože se jednalo o nejčastější otázku. Ideálně se jedná o člověka nebo firmu, která má svůj business již rozjetý, zaměřuje se na živnostníky, malé a střední podniky, chce nové kontakty, chce vytvořit komunitu ve svém městě, která si bude pomáhat. V tu chvíli je to pro ně marketingový kanál. Jak řekl jeden z našich členů – Franchisa Smart Networku je marketing v regionu, který se vám zaplatí." 

 

video.PNG

 

 logo_SN (3).png

Denisa Kristková

Další články

Smart Network
Člen Jak si uspořádat kontakty? Náš člen Tomáš Kondr nám v tomto článku poradí, jak si uspořádat získané kontakty, aby nezůstaly zapomenuty na spodku zásuvky Vašeho pracovního stolu.
Detail článku
Smart Network
Člen Vybuduj, ukaž a spolupracuj - příběh, jak jsem získal podporu sportovního projektu Nastartujte projekt od nuly jen s doménou a získejte velkou pozornost! Jak na to?
Detail článku
Smart Network
Smart 3. díl "Podnikání pod pokličkou" - CRM Anabix Nakoukli jsme pod pokličkou podnikání našeho člena Štěpána Musila. V čem vám může pomoci CRM systém Anabix? K čemu všemu jej můžete využít? Čtěte více!
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

Smart NetworkKONTAKT

info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
Informace o používání cookies Smart Network
Spisová značka: C 81849, vedená u Krajského soudu v Brně Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Sídlo: Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Úhrada vstupného na akce: CZK: 2700633772/2010 EURO: 2701690402/2010
Smart Network Kancelář: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (3. patro)
fb tncz linked in google fb warengo google

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace