Proč potřebujete na své akci profesionálního moderátora?
Pro moderování událostí společnosti často volí interní pracovníky. Z asistentky či marketingového ředitele se tak mnohdy násilně stane moderátor. Bez zkušeností a především bez většího nadšení.
Zadavatelé pak velmi rychle však zjišťují, že ušetřená investice vytváří ztrátu v plynulosti programu, ve schopnosti improvizace daného pracovníka, a dá se říci také ve zhoršení celé atmosféry večera. Pokud dokonce večerem provází sám ředitel dané firmy, nemůže se plnohodnotně věnovat svým hostům.
Moderátor, ale není jen průvodcem danou akcí. Moderátor je do určité míry koordináror zdárného průběhu konkrétního scénáře. Během večra se stává vaší pravou rukou a dobrý moderátor se snaží myslet dopředu a předejít případným chybám či nedorozuměním v rámci vašeho projektu. Pamatujte na to, až budete přemýšlet nad svou investicí.