Představení člena: Mgr. Radek Šír, Product-foto.cz

Smart Network
25.11.2020
Bc. Kateřina Sedláčková

Představení člena Mgr. Radka Šíra, jednatele firmy Product-foto.cz

 

Product-foto.cz bylo založeno v polovině roku 2020 i přes nepříznivou celosvětovou covidovou situaci. Může se zdát, že vznik firmy byl promyšlenou reakcí na pandemická vládní opatření, která mimo jiné také omezila chod kamenných obchodů a prodejen, ale zakladatelé měli tuto myšlenku v hlavě již delší dobu. Říkáte si proč?

 

Muži nakupují online mnohem raději než ženy, ale potřebují si vše pořádně prohlédnou. A protože na spoustě e-shopech naráželi pozdější majitelé Product-foto.cz na nekvalitní fotky, rozhodli se tuto službu e-shopům a online prodejcům nabídnout sami.

 bryle juni_42-8.jpg

Založili firmu, která umí zachytit produkt od velikosti prstenu až po celou postavu tak, že si jej na e-shopu v klidu prohlédnete, zvětšíte na detail, otočíte z jakékoliv strany a pokud je to žádoucí, nakouknete třeba i dovnitř produktu.

 

“Často nakupuju online, ale pokud na mě po kliknutí na fotku, vykoukne rozpixelovaný obrázek, z kterého rozpoznám maximálně obrys a barvu, je to problém. Hledám ihned jinde, kde si můžu prohlédnout i detaily,” říká Radek Šír a dodává, že investice do nafocení kvalitní prezentace na prodejní weby je jen zlomek toho, co mohou díky ní vydělat.

 

Co Product-foto.cz nabízí:

 

  • Klasické produktové fotografie (rozlišení, pozadí a další detaily dle požadavků zákazníka),
  • 360° otočné fotografie,
  • produktové video,
  • produktové animace.

ruzne 25-8-2020_234a-4-2.jpg(LV) SX-DA-VO_117a-1.jpg

Na focení se používá jedna z nejmodernějších automatizovaných technologií, která ale pořád vyžaduje přítomnost člověka. Klienti Product-foto.cz jen odevzdají produkt a na úplném konci dostanou fotografie nebo videa, která jsou určená pro sociální sítě, e-shopy, brožury, youtube kanály a další online platformy, na kterých chtějí prezentovat svoje zboží. A jak to tedy celé funguje?

  • Klient zadá poptávku na nafocení fotografií svého produktu.
  • Podle množství a typu požadovaných výstupů vytvoří předběžnou cenovou kalkulaci.
  • Po odsouhlasení kalkulace nafotí vzorovou fotku vybraného zboží na ukázku a doladí detaily dle představy klienta.
  • Poté se aranžuje a fotí.
  • Výstupy v požadovaných formátech a rozlišení dostane klient prostřednictvím cloudového úložiště.
  • A nakonec už se jen raduje z profesionálních fotografií na svém e-shopu.

BIS BIS 14-08-2020_1-9.jpg

Minulý rok mělo Česko na počet obyvatel nejvíce e-shopů v Evropě. Po letošní pandemii i některé téměř nemyslitelné služby a produkty zabrousily do onlinu a už tak obrovská konkurence bude ještě stoupat. O tom, zda zákazník nakoupí tady nebo jinde, rozhodují maličkosti. A jedna z nich může být třeba právě dokonale vizuálně odprezentovaný produkt, protože foto prodává.