Děkuji za přijetí do Podnikatelského klubu Smart Network. Je pro mne ctí být součástí tak prestižního klubu.
Mé jméno je Radka Lusková a jsem jednatelka společnosti 4services solutions. Naše společnost se zabývá pevnou telefonií. Říkáte si, že v době mobilních telefonů je pevný telefon dávno za zenitem? Opak je však pravdou.
Všichni používáme mobilní telefon 24/7, jsme na telefonu ve dne v noci. Mnoho z nás poslední dobou začíná přemýšlet o mobilním smogu a digitální rovnováze. Tyto nové pojmy přišly s přemírou používání mobilních telefonů. „Devět z deseti lékařů doporučují pevnou linku“ by mohl znít reklamní slogan v televizní reklamě. Zkrátka a dobře si myslím, že máme dost toho, že jsme stále k zastižení. Toho, že nemáme čas na své rodiny. Z toho, že nemáme čas na své koníčky. Přichází doba pevného telefonu.
Naše společnost se pevnými telefony zabývá již skoro 20 let. Na českém trhu jsme 8 let. Našim klientům nabízíme zajištění telefonního spojení přes pevnou linku od A do Z. Jsme operátorem pevné telefonie. Tzn. když chcete do vaší firmy přivést pevný telefon, nemusíme do našeho obchodního vztahu pouštět dalšího dodavatele a navyšovat vaše náklady. Umíme instalaci pevné telefonie provést ve vaší společnosti do druhého dne od podepsání smlouvy. Jsme experti ve všech místně určených systémech společnosti MITEL (pozn.: telefonní systém pro korporátní klienty využívaný po celém světě). Umíme obsloužit klienty MITEL ze Švýcarska, Kanady, Austrálie, Švédska. Náš nejnovější produkt LinkaProKlienty jsme vyvinuli speciálně pro malé a střední podnikatele. Sami dobře víme, že provozní náklady jsou a budou, bez nich to žádná firma neumí. Je ale otázkou, jestli všechny provozní náklady jsou spotřebovávány efektivně.
Platíte za zákaznickou linku, ale nikdy se nedozvíte, kolik k vám volalo zákazníků? Platíte za recepční a nikdy se nedozvíte, kolik měla nepřijatých hovorů? Platíte za tvorbu webových stránek, kde je uvedeno vaše firemní, telefonní číslo. Jen neevidujete, kdo a kdy se na vaše číslo dovolá? Snažíme se nastavit správné telefonní procesy ve společnostech, aby finanční prostředky, které vynaložíte, byly kontrolovatelné, efektivní a rentabilní. Jak se zachová volající potenciální klient, kterému u vás nikdo nezvedne telefon? Jak se zachová volající potenciální klient, když mu nikdo nezavolá zpět?
A co nás na naší práci baví nejvíce? To, že vracíme lidem čas. To, že lidem ukazujeme, že může být kvalitní telefonický zákaznický servis samozřejmostí, to, že loajální zákazníci našich klientů existují.