Představení člena II: Bc. Štěpán Musil - CRM systém Anabix

3.8.2017
Smart Network

Ve druhém rozhovoru Vám představíme další novinky a vylepšení, které nastaly v CRM systému Anabix. Jaké jsou jeho základní funkce a s čím Vám může ve firmě výrazně pomoci se dočtete v první rozhovoru zde.

 

Hezký den, Štěpáne, jaké novinky se udály v systému CRM Anabix, od jeho představení v našem klubu v březnu 2017?

Hezký den. Nové funkce a vylepšování stávajících prvků Anabixu provádíme každý měsíc. Nejvíce si naši uživatelé pochvalují propojení Anabixu s databází Merk. Díky tomuto spojení si totiž můžete nejen nechat doplnit informace o firmách podle zadaného českého a slovenského IČ, ale máte přímo přístup i k dalším firemním údajům. Například ke struktuře majitelů, posledním obratům a ziskům, historickému vývoji firmy, čerpaným dotačním titulům i k zajímavostem z médií. Více o možnostech spojení najdete v článku „S Anabixem máte firmy v Merku!“ na našem blogu.

Mezi další novinky patří například nová pole pro zápis titulů před a za jménem, vylepšené slučování případných duplicit kontaktů a firem, tiskové náhledy karet kontaktů, firem i obchodních případů. Těšit se můžete na nová vlastní pole typu výběru či zasílání nově přidaných kontaktů přímo do účtu Googlu.

 

Pokud jsme začali pracovat se systémem Anabix v základní rovině (vytvoření úkolů, připomínky schůzek, nastavení úkolů), kam dále se můžeme posunout?

Určitě bych vám doporučil vytvoření komunikační mapy obchodních procesů Vašeho podnikání. Měli byste vědět, přes jaké fáze prochází Vaši klienti, kdo se o ně v danou fázi stará, jaké úkoly z toho vyplývají a kdo je za ně zodpovědný. Takto definovaný proces nastavíte v Anabixu. Vytvoříte si příslušné seznamy, vlastní pole, připravíte šablony úkolů, případně i obchodních případů. Vše propojíte přes triggery (automatizaci). Novým i stávajícím uživatelům nabízíme pravidelné online konzultace se sdílením obrazovky přes Skype, stačí se se mnou domluvit na termínu. Napište mi a rád s vámi proberu i Váš obchodní proces.

81768ae1d810.png

Co jsou to přesně zmiňované triggery a k čemu je můžeme využívat?

Triggery umí řadu věcí a definují se jako spouštěcí a následná událost. Jednoduše řečeno: Anabix za Vás vytváří určité akce a hlídá termíny. Spouštěcí událostí může být přidání kontaktu do vybraného seznamu, vytvoření obchodního případu ze šablony nebo dovršení určitého data, např. narozenin, platnosti smlouvy apod. Následná událost bývá nejčastěji vytvoření úkolu ze šablony, ale může tím být i zařazení kontaktu do nového seznamu, vytvoření nového obchodního případu či poznámka v aktivitách. Z praxe mohu potvrdit, že Vám automatizace dokáže významně ulehčit práci.

 

Minule jsme si prozradili, že lze systém Anabix propojit s libovolnou e-mailovou schránkou a systémem SmartEmailing. Existují i další spřátelené aplikace? Jak propojení funguje?

Ano. Spojení je připraveno na nejpoužívanější online fakturační systémy, kterými jsou česká i slovenská SuperFaktura, Fakturoid, FAPI a iDoklad. Stačí, když v Anabixu vyplníte údaje potřebné pro spojení. Odměnou bude oboustranný přenos firem a přehled o fakturách přímo na kartách klientů včetně stavu zaplacení. K dispozici máme i přátelskou API dokumentaci, díky níž Vám může Váš či externí šikovný programátor napojit na Anabix prakticky libovolný systém, který používáte ve svém podnikání.

 

Jaké změny plánujete v nejbližší době?

Kromě pravidelných novinek v rámci funkcí a vylepšení, se chystáme od září spustit nový web, firemní stránku na Facebooku i uzavřenou FB skupinu pro naše uživatele. S účinností od 1. 9. 2017 začínají platit také nové tarify, u kterých jsme navýšili maximální počet kontaktů a umožnili využívat automatizaci všem zákazníkům, kteří budou mít od nás některý z nových tarifů. Novinky můžete sledovat na našem blogu.

 

Pořádáte v nejbližší době nějaký semináře či webinář a chtěl byste nás na některý pozvat?

Rád bych Vás pozval na veletrh Marketing Mix, který se uskuteční v úterý 19. září v Praze (Hotel Duo) a v úterý 26. září v Brně (Hotel Voroněž). Na obou akcích budu k dispozici u stánku Anabix a v rámci přednáškové části veletrhu vystoupím s tématem „Praktické využití komunikační mapy při nastavení procesů v CRM“.

ebb51f30fd9b.png

Na říjen plánuji další ze série webinářů, rovněž s tématem komunikačních map a obchodních procesů. Pozvánky na veletrh i webinář určitě zveřejním i na stránkách Smart Network. Pokud se chcete o Anabixu dozvědět více, doporučuji shlédnutí videa z edice „Pod pokličkou“.

1bcc5137b728.jpg

Vyzkoušet Anabix si můžete zdarma na 30 dní (členové Smart Network klubu na 60 dní). Těším se na Vás a děkuji za pozornost. Štěpán

 

Bc. Štěpán Musil

Další články

Smart Network
Smart SMART TALK inspirace: „Proč jít do podcastu?” V rámci série dílů inspirace se Gabriela zaměřuje na networking a mýty, které s ním jsou spjaté. V tomto 38. díle se Gabriela zaměřuje na otázku: Proč jít do podcastu?
Detail článku
Smart Network
Člen Za hranicemi běžného: Skupina WIV group transformuje investice do nemovitostí WIV group je nemovitostní skupina, která vznikla propojením tří silných subjektů.
Detail článku
Smart Network
Smart Trapná nebyla a jako networkerka také zazářila! Přečtěte si o premiérové akci Stand up s networkingem Gábi Mrkvicové!
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
Informace o používání cookies Smart Network
Spisová značka: C 81849, vedená u Krajského soudu v Brně Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Sídlo: Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Kancelář: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (2. patro)
Smart Network Úhrada vstupného na akce:
CZK: 2700633772/2010
fb tncz linked in google fb warengo google spotify apple podcasts

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace