MARKETINGOVÁ KANCELÁŘ.CZ radí: Jak určit cestu pro dosažení cílů

24.11.2015
Smart Network

Ovšem strategické cíle nejsou to stejné, jako měřitelné cíle, neboli metriky. A bez splnění metrik pravděpodobně vašich cílů nedosáhnete. Jak byste tedy měli vyjádřit vaše strategické cíle v řeči měřitelných cílů?

Pokud je vaším cílem například zvýšení prodeje, jednou z cest je získat více zájemců o vaši nabídku, dát jim správné informace ve správný čas, překlopit je v potenciální zákazníky a ty přivést až k uzavření obchodu. Jednou z metrik v tomto procesu pak například může být počet zájemců, které se podaří přivést do dalšího stádia rozhodovacího procesu. Abyste stanovili konkrétní kroky, které je třeba udělat, můžete použít tento jednoduchý návod.

Doplňte následující věty:

  • Abychom dosáhli ......(doplňte metriku)
  • Budeme ......(dělat to a to)
  • Tímto způsobem .......(seznam konkrétních marketingových opatření a nástrojů, které pomůžou)

 

Výsledkem bude akční plán, jako je například tento:

Abychom dosáhli 20% konverzní poměr zájemců, budeme se soustředit na zvyšování jejich preference směrem k naší nabídce v rozhodovací fázi a to tím, že budeme více využívat reference a testimoniály našich současných zákazníků, zveřejňovat je pravidelně a systematicky v on-line prostoru, zejména na sociálních sítích.

Nyní můžete místo s abstraktními cíli pracovat s konkrétními metrikami a budete mít definované kroky, pomocí kterých jich budete umět dosáhnout.

Jak naplánujete dosažení vašich cílů vy?

Přečtěte si další praktické rady pro vaše podnikání na našem blogu.

Monika Kosturová

Další články

Smart Network
Smart Den otevřených dveří ve firmě REMET networkerka zvládla na jedničku! Správná networkerka je opravdu všestranná a nezalekne se žádné výzvy. Proto se s chutí pustila i do akce Den otevřených dveří ve firmě REMET...
Detail článku
Smart Network
Člen UAM: Přechod od managementu k leadershipu Čím se vyznačuje managementu a kde začíná leadership?
Detail článku
Smart Network
Člen I v sobotu se můžete vzdělávat na úvodním semináři socioniky! Socionika je nauka zabývající se rozdílnostmi ve vnímání světa lidmi. Pochopení reakcí a vzájemné interakce mezi lidmi Vám pomůže se lépe orientovat sám v sobě a najít si své místo ve společnosti.
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

Smart Network
info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
www.smart-network.cz Smart Network
Facebook
Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Úhrada vstupneho na akce: 2700633772/2010
Smart Network Loosova 578/9, Brno, 638 00
Smart Network Provozovna: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (3. patro)
Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb