Pokračování článku z 14.7.2015 http://sluzby.smart-network.cz/privatni-koncier/jak-zacit-podnikat-a-byt-uspesny
Při telefonování můžete narazit na různé otázky. Proto je dobré znát co nejvíce informací o firmě, produktu či službě. Pokud podnikáte formou OSVČ, věnujte čas jejich vytvoření. Může se Vám stát, že „občas“ dostanete námitku. Námitky si pište na papír a vymyslete na ně vhodnou reakci.
Příklad rozhovoru:
Šéf: Nemám zájem
Obchodník: Rozumím. O co nemáte zájem? Nejdu Vám nic prodávat. Jde mi o to, abychom se potkali. Nevím, jak naše setkání dopadne. Možná budu prostřednictvím Vás naplňovat přání mých klientů. Vyhovuje Vám spíše pondělí nebo středa?
Šéf: Nemám peníze
Obchodník: Chápu. Jde o schůzku, kde se oba seznámíme a možná budu prostřednictvím Vás naplňovat přání mých klientů. Vyhovuje Vám spíše pondělí nebo středa?
Šéf: Nemám čas
Obchodník: Tomu rozumím. Můžu Vám zavolat ve středu nebo čtvrtek?
Slovník:
Konciéř - pochází z francouzského výrazu concierge. Tato osoba navštěvovala ve středověku šlechtu na jejích zámcích. Concierge byl později královský úředník, který byl zodpovědný za udržování spravedlivosti za pomoci soudních zřízenců
Obchodník – pomáhá lidem rozhodnout se
Potvrzování – dávám najevo, že jsem rozuměl tomu, co mi druhý řekl. Neznamená souhlas s daným tvrzením.
Peníze = rovná se důvěra