JAK ZAČÍT PODNIKAT A BÝT ÚSPĚŠNÝ 2.díl

Smart Network
17.8.2015
Petr Špetlík

Pokračování článku z 14.7.2015 http://sluzby.smart-network.cz/privatni-koncier/jak-zacit-podnikat-a-byt-uspesny 

Při telefonování můžete narazit na různé otázky. Proto je dobré znát co nejvíce informací o firmě, produktu či službě. Pokud podnikáte formou OSVČ, věnujte čas jejich vytvoření. Může se Vám stát, že „občas“ dostanete námitku. Námitky si pište na papír a vymyslete na ně vhodnou reakci.

Příklad rozhovoru:

Šéf: Nemám zájem

Obchodník: Rozumím. O co nemáte zájem? Nejdu Vám nic prodávat. Jde mi o to, abychom se potkali. Nevím, jak naše setkání dopadne. Možná budu prostřednictvím Vás naplňovat přání mých klientů. Vyhovuje Vám spíše pondělí nebo středa?

Šéf: Nemám peníze

Obchodník: Chápu. Jde o schůzku, kde se oba seznámíme a možná budu prostřednictvím Vás naplňovat přání mých klientů. Vyhovuje Vám spíše pondělí nebo středa?

Šéf: Nemám čas

Obchodník: Tomu rozumím. Můžu Vám zavolat ve středu nebo čtvrtek?

 

Slovník:

Konciéř -  pochází z francouzského výrazu concierge. Tato osoba navštěvovala ve středověku šlechtu na jejích zámcích. Concierge byl později královský úředník, který byl zodpovědný za udržování spravedlivosti za pomoci soudních zřízenců

Obchodník – pomáhá lidem rozhodnout se

Potvrzování – dávám najevo, že jsem rozuměl tomu, co mi druhý řekl. Neznamená souhlas s daným tvrzením.

Peníze = rovná se důvěra