Na našich stránkách máte možnost vyjádřit svůj vlastní názor na služby a firmy, které Vás zaujaly a všem byste je doporučili, také ovšem můžete ostatním uživatelům poradit, kterým podnikům se raději vyhnout. Stejně tak důležité je i to, že připomínky uživatelů vidí samotní představitelé firem, a tudíž můžeme společně zkvalitnit jejich služby. Proto jsme náš web nazvali Záruka kvalit.
Hodnocení
Hodnocení na našem webu můžete provádět po jednoduché registraci, která zabere minimum času, nebo i bez ní. Pokud nenaleznete v naší databázi provozovnu, kterou chcete hodnotit, máte možnost ji sami přidat. Také nás můžete upozornit telefonicky či e-mailem a my danou firmu do systému zadáme sami. Vaše hodnocení, ať již kladné či negativní, které provedete na našem portálu, se ihned přes elektronickou poštu automaticky odešle na danou provozovnu. Majitelé a provozovatelé jsou tak okamžitě informováni o spokojenosti či výhradách svých zákazníků.
Reakce na hodnocení
V elektronické knize přání a stížností má pouze kontaktní osoba možnost se vyjádřit k již vloženému hodnocení. Reakce na tato hodnocení zákazníků je dobrá jak pro ně (z důvodu správného výběru firmy), tak pro samotné provozovatele. Mohou uvést na pravou míru některé výtky nebo rychleji sjednat nápravu.
Interview
V neposlední řadě si u některých firem v katalogu můžete přečíst rozhovor s jejich představiteli či se podívat na videoreportáž s nimi. To vše napomáhá k tomu, abyste si vytvořili na firmu či její provozovatele bližší a osobnější názor.
Věříme, že i díky Vám zkvalitníme naše služby.
Team Záruky kvalit