Workshop "Byznys etiketa"
Workshop "Byznys etiketa"
Na klienta působíme především svým zevnějškem, tím vyvoláme první dojem. Hned první pohled klienta zaznamená základní charakteristiky, například celkovou upravenost, účes, čistotu, vůně, pohled, úsměv – a pak následuje letmá prohlídka oděvu, protože už tisíce let platí, že šaty dělají člověka.
-
Co si dnes vezmu na sebe?
-
Jaké bude dnes počasí?
-
Jak budu cestovat? Autem, nebo jinak?
-
Kam jdu na schůzky a s kým?
-
Kolik schůzek mne dnes čeká?
-
Co dalšího dnes plánuji?
-
Jak se mám v daném outfitu správně chovat?
-
Jak vytvořit silný první dojem?
-
Jak dodržet byznys etiketu v průběhu jednání.
-
Jak správně vyřešit nestandardní situace? (rozlitá káva, ušpinění oděvu při schůzce, upadnutí příboru nebo pokrmu na zem)
KDY: 26.11. začátek workshopu 10:00 (příchod a snídaně 9:30), konec 16:00