Tipy a triky velkých firem při budování značek, 13.01.2021, ONLINE
Workshop: Tipy a triky velkých korporací při budování značek využitelné pro lokální podnikatele a firmy 13.01.2021 ONLINE
Průvodci workshopem Petr Kouble a Jakub Štěpán mají za sebou mnohaletou úspěšnou praxi z marketingu největších značek na českém trhu. Pro tento workshop vybírají a používají ty části velkého korporátního marketingu značek, které nejlépe fungují pro malé lokální podnikatele a firmy.
Chci se zúčastnit a znát triky velkých firem!
Kdy: středa 13.01.2021, 09:00 - 13:00
Kde: ONLINE - Google Meet
Cena: 999 Kč (běžně 1 999 Kč) pouze pro členy a jejich přátele
100% záruka vrácení peněz. Pokud by byl kdokoliv po workshopu nespokojený, vrátíme mu celou zaplacenou částku.
POZOR, registrace neprobíhá přes Smart, ale pouze přes odkaz https://1url.cz/oz9gk
O ČEM JE WORKSHOP A CO PRAKTICKÉHO SI ODNESETE?
Formou praktických cvičení, mnoha příkladů z praxe a nahlédnutí pod “korporátní pokličku” se naučíte, na jakých základech jsou postavené silné značky. Zároveň se naučíte, jak je budovat tak, aby vám co největší měrou přispěly ke zvýšení prodejů.
Již během workshopu si postavíte základy vaší značky podle modelu 4S. Ten je založen na propojení důvodu, proč podnikáte, s vědomými i nevědomými potřebami vašich zákazníků a na společném sdílení emocí a hodnot.
Velký zřetel je brán na praktičnost a reálnou použitelnost jednotlivých cvičení. Domů si odnesete nejen základy vaší značky, ale i praktický návod, jak ji srozumitelně komunikovat vašim zákazníkům.
JAKÝ JE ONLINE WORKSHOP?
Interaktivní, srozumitelný (žádný marketingový žargon), plný reálných příkladů, rad a praktických cvičení. Zaměřený na použitelnost v praxi.
JAK DLOUHO WORKSHOP TRVÁ?
Workshop je koncipován na 4 intenzivní hodiny. Bude čas na přestávky i diskuzi během a po konci workshopu.
KDO VÁS ONLINE WORKSHOPEM PROVEDE?
Petr Kouble vedl marketingové týmy v Kofole, Plzeňském Prazdroji a Campari. Měl na starost budování značek v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Nyní působí jako Brand Marketing Consultant a vede různorodé projekty: od Kofoly, přes digitální a designové agentury, tiskárny až po samostatné podnikatele.
Společně s ním vás bude workshopem provázet Jakub Štěpán, který řídil ikonickou značku Jack Daniel’s v České republice, různé značky v Plzeňském Prazdroji nebo vedl lokální i mezinárodní brand marketingové teamy v Bonami. V současnosti působí i v menších projektech, jako je největší sebepoznávací portál v ČR Psychologie.cz nebo nový český výrobce nádobí Fabini.
PRO KOHO JE WORKSHOP?
Pro všechny, kdo potřebují čerstvý impulz k rozvoji. Podnikáte jako živnostník nebo vedete menší firmu? Budujte svoji značku, protože ta vyhrává hru.
Reference účastníků:
“Celkově byl obsah semináře skvělý, do teď jsem měla pocit, že se v tom dost plácám. Ale váš přístup byl to pravé pro můj analytický přístup, takže už tuším, od čeho se odrazit…”
- účastník ONLINE workshopu “Tipy a triky velkých korporací při budování značek využitelné pro lokální podnikatele a firmy” pro Czechinvest z 15.10.2020
“Mně se líbilo, že je to praktické, rozšířilo to mé znalosti o archetypech a praktické použití.”
- účastník ONLINE workshopu “Tipy a triky velkých korporací při budování značek využitelné pro lokální podnikatele a firmy” pro Czechinvest z 15.10.2020
“Děkuji za předání cenných zkušeností!”
- účastnice ONLINE workshopu “Tipy a triky velkých korporací při budování značek využitelné pro lokální podnikatele a firmy” pro Podnikavé ženy z 22.10.2020
“Děkuji, získala jsem nové podněty pro další zlepšení. Také se mi líbil způsob prezentace a zapojení posluchačů.”
- účastnice ONLINE workshopu “Tipy a triky velkých korporací při budování značek využitelné pro lokální podnikatele a firmy” pro Podnikavé ženy z 22.10.2020
SPECIÁLNÍ CENA PRO ČLENY SMART NETWORK A JEJICH PŘÁTELE!
Cena 4hodinového workshopu je jednorázově snížena z 1 999 Kč na 999 Kč. Petr Kouble vstoupil do Smart Networku v listopadu 2020 a nabízí tuto speciální cenu jako benefit jen pro členy Smart Networku a jejich přátele. Cena je platná pouze pro tento termín.
Chci se zúčastnit a znát triky velkých firem!