BUSINESS večer | středa 11.05. 2022 | OLOMOUC | Bistro Helen

BUSINESS večer Olomouc
Přijďte ve středu 11.05.2022 s námi prožít business večer.
Místo konání Bistro Helen.
Sdílejte informace, rozvíjejte spolupráci s ostatními členy a hosty a nechte své podnikání růst společně s námi i v roce 2022.
Rezervujte se ZDE
BUSINESS večer je místo, kde poznáte nové lidi ze světa podnikání a zároveň máte příležitost utužovat vztahy, které jste si již vytvořili. Na našem podnikatelském setkání máte jedinečnou možnost využít vůli aktivních lidí ve svém okolí a budovat tak své dobré jméno. Třeba tím, že nejprve sami vyzkouší vaše služby a následně vás mohou doporučit svým známým.
Vyzkoušejte sílu networkingu k navazování kontaktů. Podnikatelský klub Smart Network je tu pro vás!
Přijďte na BUSINESS večer a:
- seznamte se s novými lidmi ze světa podnikání
- přidejte se do společenství lidí, kteří vám porozumí
- budujte dlouhodobě kvalitní vztahy s lidmi, kteří mají podobné hodnoty a cíle jako vy
Jak probíhá podnikatelské setkání v našem klubu, co můžete očekávat i jaký přínos pro vás bude mít daná akce můžete shlédnout v našem krátkém promo videu. Najděte si 2 minutky a pusťte si naše video, které vám zodpoví všechny vaše nevyřčené otázky!
Jak probíhá BUSINESS akce.
Rozdíl mezi BUSINESS a B2B akcí.
Více se o BUSINESS akcích dozvíte zde.
Nejste si jistí, co vás na networkingové akci čeká, jak se na ni připravit? Jestliže chcete z této akce vytěžit maximum, pusťte si náš NETWORKINGOVÝ SERIÁL ZDE.
Jdete k nám poprvé? Přes naši aplikaci získáte zvýhodněnou cenu!
Více o aplikaci a jejich výhodách se dočtete ZDE!
Co s sebou?
- 20 vizitek
- na sebe reprezentativní oblečení (dress code: business casual)
Pro inspiraci rozklikněte, jaký dress code je vhodný zvolit na business akce v klubu Smart Network!
Jednotná cena pro všechny:
Cena člen: 1 800 Kč bez DPH
Vezměte s sebou nového hosta a akci budete mít za 900 Kč bez DPH.
Pokud přivedete 2 nové hosty, máte účast na akci ZDARMA.
Cena host: 1 800 Kč bez DPH, lze využít pouze jednou
Omluva méně než 48 h předem znamená 100% STORNO.
Kapacita akce: 10-20 účastníků
Poplatek za business akci musí být uhrazen před konáním akce bankovním převodem nebo platební kartou.
Jak se k nám dostanete:
Parkování je možné první 3 hodiny zdarma v Galerii Šantovka, další započatá hodina je za 30 Kč.
Pro navigaci GPS použít adresu: Polská 1201/1, 77900 Olomouc
MHD: tramvaj č. 3 a 5, zastávka Šantovka
FB UDÁLOST ZDE!
Přidejte si událost do svého GOOGLE KALENDÁŘE.
Orientační program:
- 17:30 až 17:50 příchod a občerstvení
- 18:00 začátek programu, představení a seznámení se s ostatními
- V 20:00 přechod z organizovaného programu na networking.
Poté vás čeká celých 60 minut prostoru pro networking, domlouvání schůzek, předávání kontaktů a přátelské rozhovory.
- Závěr celé akce je ve 21:00.
Na veškeré akce se lze hlásit nejpozději 24 h před konáním (někdy se prezenční listina uzamkne při naplnění kapacity). Omluva méně než 48 h předem znamená 100% STORNO.
Nestihli jste se včas omluvit? Pak za sebe pošlete náhradníka, ať už z firmy nebo z jakéhokoliv oboru.
Pokud se člen omluví včas, peníze se mu vrátí do elektronické peněženky. Hostovi se převedou na další akci. Je potřeba kontaktovat manažera města ZDE.