B2B večer| úterý 07.09.2021 | PRAHA | Vienna House Andel's Prague
B2B večer Praha
Přijďte ve středu 07.09.2021 za námi na večerní podnikatelské setkání.
Místo konání Vienna House Andel's Prague.
Pro koho jsou B2B akce?
Pro podnikatele, kteří mají firmy, nebo obchodují s firmami.
Více o B2B akcích se dozvíte ZDE nebo ve videu níže.
Rozdíl mezi BUSINESS a B2B akcí.
Sdílejte informace, rozvíjejte spolupráci s ostatními členy a hosty a nechte své podnikání růst společně s námi i v roce 2021.
Rezervujte ZDE
Přijďte na B2B večer a:
- seznamte se s novými lidmi ze světa podnikání
- přidejte se do společenství lidí, kteří vám porozumí
- budujte dlouhodobě kvalitní vztahy s lidmi, kteří mají podobné hodnoty a cíle jako vy
Jak probíhá podnikatelské setkání v našem klubu, co můžete očekávat i jaký přínos pro vás bude mít daná akce můžete shlédnout v našem krátkém promo videu. Najděte si 2 minutky a pusťte si naše video, které vám zodpoví všechny vaše nevyřčené otázky!
Nejste si jistí, co vás na networkingové akci čeká, jak se na ni připravit? Jestliže chcete z této akce vytěžit maximum, pusťte si náš NETWORKINGOVÝ SERIÁL ZDE.
Jdete k nám poprvé? Přes naši aplikaci získáte zvýhodněnou cenu! Stáhněte si aplikaci zde!
Více o aplikaci a jejich výhodách se dočtete ZDE!
Co s sebou?
- 20 vizitek
- na sebe reprezentativní oblečení (dress code: business casual)
Jaký dress code je vhodný zvolit na business akce v klubu Smart Network se dočtete zde!
Jednotná cena pro všechny:
Cena člen: 2 500 Kč bez DPH
Cena host: 2 500 Kč bez DPH (lze využít pouze jednou)
Vezměte s sebou nového hosta a akci budete mít za 1 250 Kč bez DPH.
Pokud přivedete 2 nové hosty, máte účast na akci ZDARMA.
Omluva méně než 48 h předem znamená 100% STORNO.
Kapacita akce: 10-20 účastníků
Poplatek za B2B akci musí být uhrazen před konáním akce bankovním převodem nebo platební kartou.
Jak se k nám dostanete:
Autem:
Své vozidlo můžete pohodlně zaparkovat na veřejném parkovišti u hotelu - patro -1- za běžný poplatek - automat nebo na parkovišti hotelu - 400 Kč za polovinu dne.
Dále také v obchodním centru NOVÝ SMÍCHOV - 2 hodiny parkování ZDARMA, 3. hodina - 50 Kč, 4. hodina 50 + 70 Kč, 5. a další hodina 50 + 70 + 100 Kč.
Vlakem: Z Wilsonova nádraží jeďte tramvají č. 5 nebo 9 na zastávku Anděl. Cesta trvá cca 15 minut.
MHD: Hotel se nachází přibližně 200 m od metra Anděl a autobusového nádraží Smíchov.
FB UDÁLOST ZDE!
Přidejte si událost do svého GOOGLE KALENDÁŘE.
Orientační program:
- 17:30 až 17:45 příchod a příjemná večeře
- 18:00 začátek programu, představení a seznámení se s ostatními
- 20:00 přechod z organizovaného programu na networking. Celých 60 minut prostoru pro
networking, domlouvání schůzek, předávání kontaktů a přátelské rozhovory. - závěr celé akce je ve 21:00
Na veškeré akce se lze hlásit nejpozději 24 h před konáním (někdy se prezenční listina uzamkne při naplnění kapacity). Omluva méně než 48 h předem znamená 100% STORNO.
Nestihli jste se včas omluvit? Pak za sebe pošlete náhradníka, ať už z firmy nebo z jakéhokoliv oboru.
Pokud se člen omluví včas, peníze se mu vrátí do elektronické peněženky. Hostovi se převedou na další akci. Je potřeba kontaktovat manažera města ZDE.
Rezervujte ZDE