B2B večer| středa 20.09.2023 | PRAHA | Vienna House Andel's Prague

B2B večer Praha
Přijďte ve středu 20.09.2023 za námi na večerní podnikatelské setkání.
Místo konání Vienna House Andel's Prague.
Pro koho jsou B2B akce?
Pro právnické a fyzické osoby, které mají nabídku pro firmy.
Více o B2B akcích se dozvíte ZDE nebo ve videu níže.
Rozdíl mezi MIX a B2B akcí.
Sdílejte informace, rozvíjejte spolupráci s ostatními členy a hosty a nechte své podnikání růst společně s námi i v roce 2023.
Rezervujte ZDE
Přijďte na B2B večer a:
- seznamte se s novými lidmi ze světa podnikání
- přidejte se do společenství lidí, kteří vám porozumí
- budujte dlouhodobě kvalitní vztahy s lidmi, kteří mají podobné hodnoty a cíle jako vy
Jak probíhá podnikatelské setkání v našem klubu, co můžete očekávat i jaký přínos pro vás bude mít daná akce můžete shlédnout v našem krátkém promo videu. Najděte si 2 minutky a pusťte si naše video, které vám zodpoví všechny vaše nevyřčené otázky!
Nejste si jistí, co vás na networkingové akci čeká, jak se na ni připravit? Jestliže chcete z této akce vytěžit maximum, pusťte si náš NETWORKINGOVÝ SERIÁL ZDE.
Jdete k nám poprvé? Přes naši aplikaci získáte zvýhodněnou cenu! Stáhněte si aplikaci zde!
Více o aplikaci a jejich výhodách se dočtete ZDE!
Co s sebou?
- 20 vizitek
- na sebe reprezentativní oblečení (dress code: business casual)
Pro inspiraci rozklikněte, jaký dress code je vhodný zvolit na business akce v klubu Smart Network!
Jednotná cena pro všechny:
Cena člen: 3 000 Kč bez DPH
Vezměte s sebou nového hosta a akci budete mít za 1 500 Kč bez DPH.
Pokud přivedete 2 nové hosty, máte účast na akci ZDARMA.
Cena host: 3 000 Kč bez DPH, lze využít pouze jednou
Omluva méně než 48 h předem znamená 100% STORNO.
Kapacita akce: 10-20 účastníků
Poplatek za B2B akci musí být uhrazen před konáním akce bankovním převodem nebo platební kartou.
Jak se k nám dostanete:
Autem:
Své vozidlo můžete pohodlně zaparkovat na veřejném parkovišti u hotelu - patro -1- za běžný poplatek - automat nebo na parkovišti hotelu - 400 Kč za polovinu dne.
Při předložení parkovacího lístečku na recepci (před nebo po akci) obdržíte slevu 50 % a částku 200 Kč zaplatíte na recepci. Je nutné parkovat v hotelové části garáží, jinak slevu nelze uplatnit.
Dále také v obchodním centru NOVÝ SMÍCHOV - 2 hodiny parkování ZDARMA, 3. hodina - 50 Kč, 4. hodina 50 + 70 Kč, 5. a další hodina 50 + 70 + 100 Kč.
Vlakem: Z Wilsonova nádraží jeďte tramvají č. 5 nebo 9 na zastávku Anděl. Cesta trvá cca 15 minut.
MHD: Hotel se nachází přibližně 200 m od metra Anděl a autobusového nádraží Smíchov.
FB UDÁLOST ZDE!
Přidejte si událost do svého GOOGLE KALENDÁŘE.
Orientační program:
- 17:30 až 17:45 příchod a příjemná večeře
- 18:00 začátek programu, představení a seznámení se s ostatními
- 20:00 přechod z organizovaného programu na networking. Celých 60 minut prostoru pro
networking, domlouvání schůzek, předávání kontaktů a přátelské rozhovory. - závěr celé akce je ve 21:00
Na veškeré akce se lze hlásit nejpozději 24 h před konáním (někdy se prezenční listina uzamkne při naplnění kapacity). Omluva méně než 48 h předem znamená 100% STORNO.
Nestihli jste se včas omluvit? Pak za sebe pošlete náhradníka, ať už z firmy nebo z jakéhokoliv oboru.
Pokud se člen omluví včas, peníze se mu vrátí do elektronické peněženky. Hostovi se převedou na další akci. Je potřeba kontaktovat manažera města ZDE.