Pár tipů Charlieho, jak napsat úspěšný článek

4.1.2015
Smart Network

“Bylo, nebylo království za sedmero horami a sedmero řekami. Lidé v něm žili veselí a spokojení až do dne, kdy…”

1. Neosobní vychloubání neprodává

Mnoho autorů článků počítá nejspíše s tím, že jejich texty nebude číst člověk, ale robot. Chlubí se, popisují v čem jsou nejlepší a hlavně se chovají, jakoby neměli konkurenci. Čili slova jako nejlepší, jedinečný a podobná se v textu hemží jako žížaly po dešti.

Vyprávějte příběhy. Raději mluvte o tom, jak vaše služby nebo produkt pomohli lidem. Jak se vyřešil jejich problém. Jak se zkvalitnil jejich život, od chvíle, kdy se s vámi setkali. A vůbec skvělé je, když takový text nepíšete vy, ale píše jej přímo váš klient. Pokud je to možné.

 

2. Ukažte, kdo jste

100% vašich klientů jsou lidé. 100% vašich kolegů a spolupracovníků jsou lidé. Bude jim příjemné, když pochopí, že články píše člověk, lidská bytost, se kterou se mohou spojit a bavit osobně. Prezentujte své názory, myšlenky, postoje a hodnoty. Najdete snáze lidi, kteří se s vámi budou chtít ztotožnit a využijí vašich služeb.

 

3. Tři odstavce a dost (pokud ovšem nepíšete román na pokračování)

Přečtení vašeho textu by nemělo zabrat déle než 3 minuty. Zdá se vám takto krátký čas jako neuvěřitelně málo? Během tří minut dokážete zaujmout (v extrémním případě nadchnout). A to stačí. Navíc i pouhé 3 minuty nezajímavého textu budou nudit a článek zůstane čtenářem nedočten. A to nechcete!

 

Jak celý článek koncipovat?

  1. Nadpis musí zaujmout, jinak z toho nic nebude
  2. Krátkým popisem přibližte problematiku tématu, o kterém píšete
  3. V prvním odstavci popište téma, problematiku, situaci
  4. Nabídněte možné cesty a způsoby, jak situaci řeší trh, nebo jaké jsou vyhlídky
  5. Ukažte, jak situaci řešíte vy, co přinášíte a co řešení přineslo lidem, kteří vaši službu využívají

I tak si nevíte rady a prázdný wordovský dokument na vás z monitoru svítí beze změny spoustu dlouhých chvil? Tak mi napište nebo zavolejte a s články vám pomůžu. Nemá smysl čekat, když se můžete prezentovat už dnes :)

 

Charlie Greenberg

Další články

Smart Network
Člen Představení člena: Anička Schwarzová - Odstraňte bariéry: Jak usnadnit cestu B2B klientům k vašim službám Přečtěte si více o Aničce Schwarzové a firmě Novitim.
Detail článku
Smart Network
Smart SMART TALK inspirace: „Jak se efektivně a jednoduše představit, abyste zaujali ” V rámci série dílů inspirace se Gabriela zaměřuje na networking a mýty, které s ním jsou spjaté. V tomto 39. díle se Gabriela zaměřuje na téma: Jak se efektivně a jednoduše představit, abyste zaujali.
Detail článku
Smart Network
Smart SMART TALK rozhovor s Petrem Opavou Hostem dalšího dílu podcastu SMART TALK s Gabrielou je Petr Opava, umělec, muzikant, herec, lektor, skladatel a učitel hudby.
Detail článku
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network
Smart Network

KONTAKT

info@smart-network.cz Smart Network
+420 775 649 843 Smart Network
Informace o používání cookies Smart Network
Spisová značka: C 81849, vedená u Krajského soudu v Brně Smart Network
GDPR
Smart Network
Smart Network Smart Network Business Center s.r.o.
Smart Network IČ: 02607450, DIČ: CZ02607450
Smart Network Sídlo: Loosova 578/9, Lesná,Brno, 638 00
Smart Network Kancelář: Centrum Viktoria, Vodařská 2, 619 00 (2. patro)
Smart Network Úhrada vstupného na akce:
CZK: 2700633772/2010
fb tncz linked in google fb warengo google spotify apple podcasts

aplikace Podělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb aplikace